Veelgestelde vragen

 

Welke betaalmogelijkheden biedt Goets aan?

Betalen via iDEAL

Bij Goets kun je via iDEAL betalen: dat is betalen in je eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Je doorloopt dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor je klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van je bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, Rabobank, ING, RegioBank, ASN Bank, Friesland Bank, Van Lanschot en Triodos Bank.

Betalen via Bankoverschrijving

Beschik je niet over internetbankieren en kun je dus niet betalen met iDEAL? Dan is er altijd nog de vertrouwde bankoverschrijving. Goets biedt iedereen de mogelijkheid om het aankoopbedrag zelf vooruit te betalen via de eigen bank.

Het voordeel van een bankoverschrijving is dat je de betaling volledig zelf in de hand hebt. Het nadeel is echter wel dat een bankoverschrijving een iets langere verwerkingstijd heeft dan bijvoorbeeld een iDEAL-betaling die direct plaatsvindt. Wij adviseren dan ook altijd om, indien mogelijk, te betalen via iDEAL.

Wat zijn de verzendkosten? 

Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €50,- worden de volgende verzendkosten berekend: €6,95 binnen Nederland en €7,95 naar België.  

Wat is de levertijd?

Nederland:
Heb je van maandag t/m vrijdag voor 15:00 besteld en betaald? Als de door jou bestelde producten op voorraad zijn, wordt je bestelling dezelfde werkdag verzonden. De gemiddelde levertijd binnen Nederland is 1 werkdag.

België:
Heb je vóór 15:00 uur besteld en betaald? Als de door jou bestelde producten op voorraad zijn, wordt je bestelling dezelfde werkdag verzonden. De gemiddelde levertijd naar België is 1 à 2 werkdagen.

Rondom feestdagen kunnen onze openingstijden en levertijden afwijken. Houd onze website in de gaten voor onze actuele openingstijden. Heb je speciale wensen omtrent je bestelling? Neem dan even contact op met onze klantenservice per e-mail: info@goets.nl

Hoe gaat de retourprocedure in zijn werk?

Zie Ruilen en retourneren.   

Ik heb een defect product ontvangen/mijn product is defect binnen de garantietermijn - wat nu?

Dat vinden we erg vervelend! Neem even contact op met de klantenservice, stuur een e-mail naar info@goets.nl Zorg dat je duidelijk kunt omschrijven wat het probleem is of stuur een of meerdere foto’s van het probleem mee. Zo kan de klantenservice jou het beste helpen.

Samen wordt er gezocht naar de beste oplossing voor het probleem, zoals het kosteloos retourneren, repareren of omruilen van het product of het toezenden van een nieuw onderdeel.

Ook na het verstrijken van de garantietermijn staan we graag voor je klaar. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor een reserveonderdeel.

 

Er staat “tijdelijk niet leverbaar” bij mijn artikel, wat betekent dit?

“Tijdelijk niet leverbaar” houdt in dat het artikel momenteel nog niet voorradig is, maar we dit al wel tegen een scherpe voorverkoopprijs aanbieden. Zodra wij het artikel op voorraad hebben leveren wij dit direct uit. Bij het artikel staat een geschatte leverdatum. Wanneer het product aanzienlijke vertraging heeft of juist veel eerder dan gepland geleverd kan worden, word je daarvan eenmalig op de hoogte gebracht. 

 

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra de zending is overgedragen aan de pakketdienst, ontvang je een automatische mail met een track & trace code. Hiermee kun je je zending volgen. 

 

Als ik vrijdag vóór 15:00 uur een bestelling plaats, wordt mijn pakket dan op zaterdag geleverd?

Alle bestellingen die op vrijdagen vóór 15:00 uur geplaatst worden, zullen diezelfde dag nog worden overgedragen aan de pakketdienst. Kleine en middelgrote pakketten zullen dan met de zaterdaglevering meegaan. Grote pakketten kunnen helaas niet op zaterdag geleverd worden. Let op: wij kunnen geen 100% garantie geven dat je bestelling op zaterdag geleverd wordt.